emelienilssons

Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Dagen!

Av Emelie - 3 april 2014 22:13

Hej!

Dagen har vart hyfsat bra :) på förmiddagen följde jag med mamma till Ikea. Jag satt dock kvar i bilen med Frasse eftersom att jag fortfarande va sjuk. Men sen så va jag hemma och grejade lite och satte ihop byråarna sol vi mamma köpte till sovrummet :) på kvällen åkte jag och pappa till farmor och jag passade på att ta bild på solnedgången :) dom har lätt den bästa solnedgångs utsikten. Efter det åkte jag och pappa till affären och handlade lite och sen till OK och köpte mjukglass :) imorrn ska jag gå till skolan även fast jag inte är helt frisk. Det blir ju så mycket man missar annars :/ men det är bara att hålla ut för snart är det påsklov :)

Men ni får ha det så bra så hörs vi :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emelie - 7 maj 2014 09:41

Hej! Aa det har ju varit lite kass uppdatering dom senaste dagarna men skit samma ;) Sitter i skolan och väntar på att vi ska ha spanska. Inte det roligaste ämnet direkt men aja! Idag så vet jag inte vad jag ska göra, borde städa mitt rum men ...

Av Emelie - 30 april 2014 18:46

Hej! För några dagar sen va jag med Kajsa o vi red o tog hand om joppe, och jag ska snart åka till kronhallen och köpa lite godis och sen vidare till Kajsa för att spendera natten och morgondagen där :) det ser jag fram emot, för att vi kommer ant...

Av Emelie - 27 april 2014 21:34


Hallå! Dagen har varit varm. Haha men aa den har varit varm och solig och mysig. Åkte till Kajsa vid lunch och vi pratade, skrattade och pysslade om Joppe :) vi scampoonerade benen och sen tog vi en härlig barbacka tur i solen. På kvällen gril...

Av Emelie - 27 april 2014 09:39

Hej! :) Dom senaste dagarna har jag spenderat med Kajsa :) Vi har skrattat så att vi fick ont i magen, ätit köttbullar (skräll) men bara ena gången för sen tog dom slut ;) Kajsa har ju även köpt häst, Joppe! Och jag fick äran äran att vara den fö...

Av Emelie - 16 april 2014 11:45

Det va längesen! Hej! Hur ä läget? För min del har det rullar på och är hur bra som helst. Va och shoppade i ullared i tisdags med mamma :) super trevligt och mysigt. Det är vår, äntligen :) gräset är grönare och bladen på min grannes buske h...

Presentation


Hej, Emelie heter jag och är en tjej föd 1999. Följ min blogg och läs om mina tankar, intressen och min vardag. Välkommen hit, hoppas du ska trivas :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards